Publicaciones en Revistas con Comité Editorial
● 2013
/
Mejorar habilidades para liderar equipos de trabajo
● 2010
/
Listening Post: Chile and World at the Dawn of 2010 / ORGANISATIONAL & SOCIAL DYNAMICS - No. 1
● 2009
/
Chile and the World at the Dawn of 2009 Report of a Listening Post / ORGANISATIONAL & SOCIAL DYNAMICS -
● 2008
/
Coaching: Análisis del Rol Organizacional / Revista de Psicologia Organizacional Humana - Vol. 1, No. 1
● 2008
/
Una mirada actualizada sobre el sindrome de Burnot / No. 12
● 2006
/
Vicisitudes del rol social en el marco de la sociedad contemporánea. Vicissitudes of the social rol in the context of the contemporary society / Revista de psicología (Santiago. En línea) - Vol. 15, No. 1
Libros
● 2009
/
Coaching : Análisis del Rol Organizacional
Capítulos de libros
● 2013
/
El impacto del sentido de lo Urgente: Observación Psicoanalítica en un hospital de urgencia.
● 2011
/
Institutional abuse: Caught between professional vocation and system's efficiency
Academic/Professional meeting Proceedings
● 2010
/
Narzissmus oder Sozial-ismus? Eine psychoanalutische Exploration der dynamiken des Heroismus in Einrichtungen des öffentlichen Gesundheitswesens
Research Monographs
Columna de Opinión
● 2016
/
El Estado y el Sename
Academic/Professional meeting Presentations
● 2017
/
Movilidad Social, Inequidad y Segregación Laboral en Chile: El Rol de las Organizaciones y la Gestión de Personas.
● 2015
/
Dilemas y Tensiones en la Gestión Territorial Participativa
● 2015
/
Leadership - Authority - Power: Exploting lateral and Vertical Relations at Work
● 2015
/
Ethical and Historical Dilemmas in Building a Group Relations Institution based on the Tavistock Model
Competitive Research Awards Received
● 2024
/
Practice-Based leadership on educational policy: Exploring the Role of the Middle tier during New Public Education Law implementation / No. 1.241.898
● 2022
/
Una nueva rendición de cuentas para la Nueva Educación Pública. Propiciando la responsabilización compartida para la mejora educativa
Cases Studies (Editorial)
Professional practice standards or Public Policy